Carrefour maakt het beste toegankelijk voor iedereen met de campagne « Gezonde prijzen »



Carrefour lanceert op 27 januari 2020 de campagne «Gezonde prijzen» in het kader van haar engagement “Act For Food” dat het beste toegankelijk wil maken voor iedereen.
 

Kleine prijzen met grootse principes

Om leider te worden van de voedseltransitie, heeft Carrefour Act for Food georganiseerd, en engageren we ons elke dag om een gezondere en meer duurzame voeding toegankelijk maken voor iedereen. De Carrefour-producten staan centraal in dit engagement door niet alleen te werken op de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten, maar ook op de prijs. De campagne Gezonde prijzen wil dit engagement in de kijker zetten… want de Carrefour-producten zijn kleine prijzen met grootse principes.

Voorkeur voor Belgische herkomst

Gezonde producten worden tegen betaalbare prijs aangeboden bij Carrefour. We geven onze voorkeur aan Belgische producten: het beleid van Carrefour is om zich geografisch zo dichtbij als mogelijk te bevoorraden.

Om een respectvolle relatie met producenten te garanderen, onderhoudt Carrefour duurzame partnerschappen. UTZ-producten maken eveneens onderdeel uit van deze campagne en weerspiegelen Carrefour’s inspanningen op het gebied van kwaliteit.

Gezonde prijzen voor Carrefour-producten in alle categorieën

Aan de hand van de campagne " Gezonde prijzen ", zet Carrefour zich zowel in voor de prijs als voor de kwaliteit en bieden we betaalbare prijzen voor Carrefour-producten uit alle categorieën. Voorbeelden zijn: Gerookte ham zonder antibiotica van het merk Carrefour, Carrefour Eco vloeibaar wasmiddel met plantaardige zeep, Carrefour smeerpasta zonder palmolie, Carrefour basilicumsaus zonder additieven. De prijs is uniek in alle Carrefour winkels: Hypermarkten, Market en Express.

Geplande uitzending voor de campagne " Gezonde prijzen "

Voor deze campagne doet Carrefour beroep op het agentschap Publicis.

De campagne loopt van 27 januari tot 15 februari 2020. De tv-spot en de spot van 15 seconden op sociale netwerken worden gedurende deze periode uitgezonden.

In de eerste week van de campagne (27 januari tot 2 februari) zal in bushokjes een atribus van 2m² uithangen. Er zijn vier verschillende versies: de generieke gezonde prijzen (dit zijn lage prijzen met grootse principes), smeerpasta zonder palmolie, gerookte ham zonder antibiotica en basilicumsaus zonder additieven.

Een direct mailing wordt verstuurd naar alle klanten in de Bonus Time mailing van de tweede week (van 3 tot 9 februari). Het Simply You Magazine voorziet 5 speciale pagina’s tijdens de derde en laatste week van de campagne (van 10 tot 16 februari).

Op winkelniveau zijn zowel spotters als posters voorzien voor de abricaddies gedurende de hele campagne.
 




Artikel geplaatst n.a.v. bron:
 
Op:  27-01-2020

Artikel ongepast?

Dit artikel is ongepast

Gelieve ons te laten weten waarom u dit artikel ongepast acht.

Gelieve je eerst aan te melden.
Registreren en berichten schrijven is gratis.


Registreer hier! Aanmelden!
Project: Open ondernemerschap!

Wens je meer visibiliteit, meer leads naar je onderneming of product?
Gebruik dan onze voordelige bedrijfspagina en wordt door duizenden bezoekers online gevonden!





Wil je gratis ondernemersnieuws plaatsen?
 



Meer nieuws over PRpro

Brussel
30-03-2020

Onder leiding van Marc Deltenre (Zaakvoerder Delplex), werd een beschermmasker ontwikkeld bij Delplex (die hoofdzakelijk etalagesystemen voor etenswaren produceren).Twee andere bedrijven uit de regio Charleroi, Deltenre & Co (Paul Willocx) en DHK (Thierry en Philippe Dubois), besloten om dit initiatief bij te treden om een snelle industrialisatie te realiseren van dit beschermmasker bestemd...


Meer info

PRpro
Brugge
30-03-2020

Tijdens deze coronacrisis blijft het in de artsenpraktijken zeer druk. Om de toevloed aan informatie en data te verwerken, moeten artsen op elk moment kunnen terugvallen op een betrouwbare ICT-infrastructuur. Bij problemen moeten ze ook snel geholpen kunnen worden. Daar zorgen ICT-dienstverleners PraktijkCoach en Carecoach voor. “Wij hebben een tool ontwikkeld waarmee we vanop afstand...


Meer info

PRpro
Kortrijk
30-03-2020

Wouter De Geest, voorzitter van Voka, Vlaams netwerk van ondernemingen, doet in deze open brief een warme oproep aan alle ondernemers, vakbonden, politici en werknemers om samen te werken en zo het welzijn en de welvaart in in ons land te verzekeren.Wouter De Geest, voorzitter van Voka, Vlaams netwerk van ondernemingen, doet in deze open brief een warme oproep aan alle ondernemers, vakbonden,...


Meer info

PRpro
Brussel
30-03-2020

Steunmaatregel van overheid nog niet helemaal duidelijk voor zelfstandigen en starters25% van de zelfstandigen doet vandaag al beroep op het overbruggingsrecht. Dat concludeert hr-dienstenleverancier Acerta op basis van eigen cijfers. Sinds de invoering van het overbruggingsrecht registreerde Acerta in totaal al zo’n 47.000 aanvragen* en daar komen er elk uur tientallen bij. Maar de...


Meer info

PRpro



Advertenties



Klik hier voor het nieuws uit
Maas en Kempenland | Antwerpen | VL-Brabant | Limburg | Kempen | Oost-VL | West-VL | Brussel | De Kust |

Media Partners

X
Geen vervelende pop-up meer?
Geen probleem meld je gewoon aan, de digitale krant is gratis.
Bovendien kan je ook zelf artikels plaatsen.
inVlaanderen.be gebruikt cookies en verzamelt gegevens om de gebruikersnelheid te kunnen verbeteren. Meer info: https://www.invlaanderen.be/pagina/privacy

Ok, ik snap het